İçeriğe Atla Menüye Atla
logo
 

CRM Uzmanı 14 Temmuz 2021 - İlan Ref no: 25909

İş Tanımı:

 

  • Şirketin CRM altyapısının geliştirilmesinde rol almak,
  • IT departmanıyla ve CRM hizmet sağlayıcısıyla CRM süreçlerini takip etmek,
  • Sistemdeki müşteri verilerinin doğru ve güncel tutulması için sistemsel önlemler geliştirmek,
  • CRM sistemi üzerindeki verilerin analizini yapmak ve anlamlı hale getirmek,
  • Tüm müşteri temas noktalarının CRM sistemi üzerinde konsolide edilerek baştan sona müşteri deneyiminin takibini yapmak,
  • Müşteri deneyiminin iyileştirilmesi için öneriler oluşturmak,
  • Diğer bölümlerle yakın iş birliği içinde kalarak CRM ihtiyaçlarının şirketin CRM altyapısında yer almasını sağlamak,
  • Yapılacak raporlamalar ile şirketin karar alma süreçlerine destek olmak.

 

Aranan Nitelikler :

 

  • Endüstri Mühendisliği, Bilgisayar Mühendisliği, İşletme Mühendisliği veya benzeri bölümlerden mezun,
  • Veri tabanı kullanmayı bilen, analitik düşünce yapısına sahip,
  • Microsoft Excel’i ileri derecede kullanabilen (Pivot tablolar, veri analiz araçları),
  • CRM konusunda en az 3 yıl tecrübeli,
  • Daha önce Müşteri Deneyimi ve benzer projelerde yer almış,
  • Çok iyi derecede İngilizce bilen. 

[ İlana Başvur ]

İlana Başvur

TEMSA  iş ve staj başvurularını bu sistem üzerinden almaktadır. İlanlara başvuru esnasından oluşturacağınız tek bir CV ile birden çok ilana farklı zamanlarda başvurabilirsiniz.