İçeriğe Atla Menüye Atla
logo
 

Bölge Yedek Parça ve Servis Yöneticisi 09 Temmuz 2021 - İlan Ref no: 25903

İş Tanımı:

  • Şirketin "Yedek Parça Satış Hedefleri" doğrultusunda iş geliştirme ve servislerin yönetimi,
  • Yedek parça satışlarını arttırmak amacıyla düzenli olarak servis ziyaretleri yapılması,
  • Yedek parça satış hedeflerinin gerçekleşmesi için gerekli çalışmaların sağlanması,
  • Alternatif yedek parça satış kanallarının yaratılması,
  • Yetkili servislerin belirlenen hedeflere ulaşması için ilgili aksiyonları belirlenmesi ve takip edilmesi,
  • Servis parça hedef mutabakatlarını yapılması ve aylık hedefleri takip edilmesi,
  • Yedek parça kampanya çalışmalarına destek verilmesi ve yeni kampanya fikirlerinin oluşturulması,
  • Servislerin ödeme, teminat durumlarını takip edilmesi,
  • Yetkili servislerde Temsa servis standartlarının kontrol, takip ve uygulamalarının yapılması,
  • Yetkili servislerin iç süreçlerini analiz edilmesi, analiz sonucu aksiyon planlarının hazırlanması ve servislerin denetlenmesi,

 

Aranan Nitelikler: 

  • Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
  • İleri düzeyde yazılı ve sözlü İngilizce bilgisine sahip,
  • Otomotiv sektöründe ilgili iş alanında en az 2 yıl tecrübe sahibi,
  • Analitik düşünme ve iletişim yeteneğine sahip,
  • İkna kabiliyeti yüksek,
  • Takım çalışmasına yatkın,
  • MS Office programlarına hakim,
  • B sınıfı sürücü belgesine sahip ve aktif olarak araç kullanabilen,
  • Seyahat engeli olmayan.

[ İlana Başvur ]

İlana Başvur

TEMSA  iş ve staj başvurularını bu sistem üzerinden almaktadır. İlanlara başvuru esnasından oluşturacağınız tek bir CV ile birden çok ilana farklı zamanlarda başvurabilirsiniz.