İçeriğe Atla Menüye Atla

Ek Alan

logo
 

13 Haziran 2017 - İlan Ref no: 25761

İş Tanımı :
  • Yurtdışı Satış Sonrası Hizmetler faaliyetlerinde görev alacak
  • Sahaya dogrudan teknik destek vermek, 
  • Müşteri şikayetlerinin takibi,
  • Servis garanti taleplerini değerlendirmek, 
  • Servis eğitim ihtiyaçlarını planlamak, 
  • Servis Denetim Planı'na göre iş planı oluşturmak, 
  • Servis performans hedeflerini takip etmek, 
  • Müşteri/Servis Memnuniyet Indeksi'ni takip etmek, 
  • Servis bülten uygulamalarını takip etmek,
  • Sorumlu oldugu servislerin tüm SSH konularının takibi, raporlamalarının yapılması, hedeflerinin belirlenmesi, 
  • Gerekli oldugunda servis/müşteri ziyaretlerinin yapılması, konuların ilgililere iletilmesi ve takibinin yapılması

Aranan Nitelikler :

  • Üniversitelerin tercihen Elektrik Elektronik Mühendisliği bölümünden mezun
  • Otomotiv satış sonrası hizmetler, servis yönetimi konularında deneyimli, süreçlere hakim
  • İyi derecede İngilizce bilgisine sahip (ikinci dil olarak Almanca ve/veya Fransızca bilgisi tercih sebebi)
  • MS Office programlarını etkin kullanabilen (ek olarak istatistik programları bilgisi tercih sebebi)
  • İletişim becerileri yüksek, ekip çalışmasına yatkın, insiyatif alma ve liderlik yönü kuvvetli
  • Stres altında etkin karar alabilen
  • Süreç geliştirme ve proje yönetimi konularında tecrübeli
  • Analitik düşünen, veri analizi, raporlama ve sunum hazırlama konularına yatkın
  • Yurtiçi, yurtdışı seyahat engeli olmayan

Ek Bilgiler :

  • İş Alanı: Satış Sonrası Hizmetler
  • Çalışma Yeri: Adana / Türkiye
  • Eğitim Seviyesi: Lisans veya üstü
  • Alınacak Kişi Sayısı: 1
  • Askerlik Durumu: Muaf / Yapıldı

[ İlana Başvur ]

İlana Başvur

TEMSA  iş ve staj başvurularını bu sistem üzerinden almaktadır. İlanlara başvuru esnasından oluşturacağınız tek bir CV ile birden çok ilana farklı zamanlarda başvurabilirsiniz.